Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

23 maj 2013

Kategori: 2013

 
Idag när jag lämnat barnen på dagis  
tog jag å Fru Åslund en liten promenad på över 4 km
de hade lovat regn men det kom inge regn på hela dan =)
skönt med en promenad och jag är glad att jag inte fick så jobbiga sammandragningar heller ont i fogarna fick jag ju men det va skönt att röra på sig så nästa vecka blir det iaf en till promenad
med frun =)
 
Johanna stannade i öckne efter dagis
hämtade henne när jag for neröver mot töva och älsklingen.
Petter hade åkt med pappsen i lastbilen en stund tidigare =)
 
Klara får sova själv i natt men det betyder lugn och ro
och även om man är 14 behöver man en paus från syskonen =)
 
Jag har för allra första gången fått halsbränna
inge trevligt alls =(
Måste på affärn å köpa nått bra mot det iaf
skit bebis som ska ge mej alla världens krämpor under denna graviditet
suck
fast nu är det faktiskt under 100 dagsr kvar tills min lilla docka
har BF =)
 
Imorrn hoppas jag på vackert väder
och lite blåst för jag tänker tvätta å hänga ut
så sommarlukten kommer in i alla sängkläder =)
 
Hoppas barnen somnar däruppe snart
men de är ju lediga imorrn så det gör inget att de tisslar å tasslar
Morgan sover gott i sin säng
min lille gofis <3
 
kramis
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: