Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

dagarna bara rullar på...

Kategori: 2013

 
Idag är det 10 maj redan men ute är det regn å tråk väder =(
 
Morgan kommer med sina små skor å tittar frågande på mej
å när jag säger nej det regnar då sätter han sig på golvet å försöker ta på dem själv men när det inte går blir han super sur.
 
Han känns ändå inte jätte pigg i dag heller
men busar ju runt här inne så när han ska gå ut å sova i vagnen
ska jag ta i tu med disken å dammsuga
så det är hyffsat fint tills gubben kommer hem från jobbet =)
 
Johanna sover ännu snacka om sjusovare klockan är snart tio
 
Bebisen i magen busar runt och ingen av de tidigare graviditeterna har jag haft såna jobbiga sammandragningar som nu eftersom jag bestämt att lillan är den allra allra sista för mej
anser mej vara för gammal sen ;-) så lär väl det kännas på rejält
datumet är 30 augusti men då jag gått över med de andra lär jag väl göra det nu oxå men denna gång gör det inte så mycket för vi har en flytt som ska göras å lägenhet städas semester ska vi åka på inskolningar på dagis och på skolor ska hinnas med innan det är dags för lilla Nissa att titta ut
om hon håller med är ju bara att hoppas på =)
 
Petter å Johanna har gått halv vägs på sin mulle
två gånger kvar för dem =)
 
Snart ska klara konfirmeras (2juni)
och snart skolavslutningar och studetfirande
sen är det simskola för Johanna å en ihop packning av mitt liv det mesta kommer säkert bo i kartonger för inte sjutton behöver man dubbletter på mycket =)
Det är ingen mening att slänga för om  några år är det säkert dags för Klara att flytta hemmifrån å om det då finns färdiga lådor är ju det kanon =)
 
Näe nu äre dags för min lill prins att lägga sig i vagnen å sova nån timme så jag hinner röjja av =)
 
Kramiz
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: