Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

BVC besök

Kategori: 2013

Igår va jag med två av mina fyra juveler till bvc
och Johanna hon har alltid varit lite och är inte så stor nu heller men har iaf fyllt 6 år och är 114cm lång och väger drygt 21kg
 
Min älskade buse Morgan ja
han växer så det knakar helt enkelt
han är numera 90cm lång och väger 14,5kg
och ändå är han bara 20 månader ;-)
Men pigg och busig till tusen =)
 
Idag har barnen varit på dagis/skola
och efter att jag å Ida lämnat dem åkte vi hem plockade lite och fyllde diskmaskinen och sen skulle Ida äta å jag av skit trött då Morgan tyckte det va morgon fem imorse...
Både jag å Ida somnar rätt på en gång och jag vaknar två timmar senare
skönt vare iaf =)
 
Sen åt jag lunch framför tv:n å lingo =)
 
Ida sov en timme till.
Idag har hon sovit så himla bra
och hon är aktiv när hon är vaken hon ligger gärna på magen och pratar och surrar och sparkar sig både framåt och bakåt och hon försöker vända på sig
så frisk som en nötkärna erkar hon min lilla docka =)
 
Idag på min namnsdag blev jag moster för tredje gången
en liten Hector har sett dagens ljus =)
Grattis till syrran och Benny
till lill hjärtat =)
 
Nu sover alla här hemma och jag tycker denna tiden på kvällen är så skön
och avslappnande så nu ska jag koka lite vatten och ta mej en kopp te =)
 
Imorrn funderar jag på att åka till stöde en liten sväng kanske öppna förskolan??
Den som lever får se
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: