Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Här bor vi =)

Kategori: 2013

 
Visst lyser det fint hemma hos oss?
det saknas bara lite snö =)
 
Ida har ögoninflammation
så idag har jag hämtat ut droppar åt henne
så nu hoppas jag att hon blir bra i ögonen
=)
 
idag har jag och älskling handlat lite julklappar och ätit mys frukost på ikea
skönt med sånna dagar
för just nu känns det som om barnen har mer energi än vad jag orkar
jag skulle vilja baka och göra advent mm mm
men orken tryter
jaja
Ida är ju rätt snäll iaf även om hon bara vill bli buren hela hela tiden
fast nu sover hon i vagnen
och jag ska plocka i diskmaskinen i väntan på att älskling ska komma hem från jobbet =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ekomorsan säger:

    Mysigt med ljus! Har du någon bärsele eller sjal? Tänker på hur bra det varit för oss när bebis har velat vara nära jämnt och ständigt. :-)

    Svar: jag har bärsele men avänder den inte mer än när vi är ute på vift =) Ida vill se vad alla gör och vill hänga på min vänstra axel och kolla på alla syskon hon vill inte missa en enda sak ;-)
    trollmamma

    2013-11-26 | 23:40:14
    Bloggadress: http://positivaekomorsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: