Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Min Älskade älskade lilla Ängel

Kategori: 2013

och mina tankar går tll
29 oktober 2006
då min älskade lille kämpe
såg dagens ljus
tänk att 7 år har gått
känns nästan som igår
som VILLE kom till oss.
 
 
 
GRATTIS ÄLSKADE LILLA DU!!!
hoppas du har det underbart där uppe bland
molnen där du sitter på din stjärna
jag har nog sett hur du blinkar åt mej ibland ;-)
 
 
 
 
Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är
Fjärran lockar du min syn
likt en diamant i skyn
Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är
 
När den sköna sol gått ner
 strax du kommer fram å ler
Börjar klar din stilla gång
glimmar glimmar natten lång
blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är
 
Vandraren på nattlig stig
för ditt ljus, han älskar dig
Han ej hade sett att gå
om du inte glimmat så
Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är
 
Ofta du med blick så fin
tittar genom min gardin
Sluter ögat ej
förrän solen visar sig igen
Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är!
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: