Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

15 april

Kategori: 2014

 
Ute skiner vår solen den är rätt varm
det blåser som det verkar ska göra varje dag
men bara solen är framme så känns allt mycket roligare =)
 
Idag är barnen på skola och dagis
Ida ligger ute i vagnen och sover och jag kände inte för att göra ett skit
vet ju att jag borde men orkade lixom inte just nu
skönt att sitta i lugn och ro en stund =)
 
I fredags va vi å badade
vilket va så himla skönt och alla barnen njöt av det varma badet =)
det gör vi om snart igen =)
 
Ida har börjat krypa
och det går rätt bra nu när hon ålar kryper och far fram
gåstolen är nästan ett minne blott nu
hon tar sig ju fram ändå lixom =)
 
växer gör hon också även om jag tycker att min lill docka är en liten plutt
jag ammar henne i största del också än
fast hon äter både bulle och mat
fast ingenting får vara passerat då förblir munnen stängd hihi
men strl 68 börjar bli nätt på längden nu medans 74 är alldeles på tok förstort...
jaja det verkar som om jag måste ut och shoppa kläder till alla mina barn nu =)
 
här är lite bilder
 
 
 
 
kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: