Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

2 december

Kategori: 2014

Så var vi redan inne i årets sista månad och enbart 22 dagar är kvar till jul
barnen har öppnat de första lucorna i årets julkalendrar 
=)
 
Jag jobbar å jobbar å jobbar
känns som om vi inte gör nått annat just nu
men vi får väl se fram emot lite ledighet framöver efter jul oxå =)
 
Min lille prins Morgan å hans öron är en jäkla följetong
tycker synd om honom att han har det så besvärligt
efter sista kuren med örondroppar blev det bättre men det varade i bara 5 dagar så nu ska han in på öron igen och jag hoppas av hela mitt hjärta att de ska kunna hjälpa min lille skatt så han får en vettig hörsel och ett ikke rinnande öra.
 
Jag och familjen va till min farmor i söndags på hennes 72:a födelsedag
och det va uppskattat att vi kom =)
Och precis som alla andra år sen jag var liten så har hon fått en tomte för jag är precis som farmor galen i tomtar =)
hihi
 
Nu spelar Julradion här i köket och jag borde försöka få nått gjort innan kvällens jobb men det känns så himla svårt att komma igång igen men jag ska åka å köpa bensin till cittran så jag kan ta den på jobbet då gubben ska ha min så han kan hämta barnen på dagis =)
 
Jag köpte nya längder till vardagsrummet i går undra om man ska ta å stryka dem sen å få till en gardin i hallen =)
hm jag borde baka lite julkakor oxå men det känns jobbigt...
frken har blivit bekväm tror jag ;-)
eller kanske bara väldigt trött....
 
Näe dags att göra nåra knop...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: