Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

19 November

Kategori: 2014

2 plus och ingen snö grått och trist =(
 
Johanna min prinsessa har fyllt 7 år och tiden går så himla fort =)
Det firades i dagarna tre med bla halloween/monster high kalas
med sina kompisar och det kom besök vid godispåsutlämningen
ett spöke och en gorilla satt uppe vid elden å myste
hihi många hysteriska skratt och skrik blev det =)
 
Älsklingen fyllde 33 år och han fick en radiostyrd helikopter av familjen
lyckan va gjord =)

god middag och efterrätt blev han ju oxå glad över =)
 
Jag jobbar på fast nu har jag varit ledig några dagar men det behövs ju det oxå imellanåt =)
Men jag trivs på mitt jobb kunde ju inte ha hamnat bättre
fast visst saknar jag mina förra arbetskamrater
men de finns ju kvar =)
 
Jag har sen jag började jobba minskat 11cm runt midjan
det är jag mycket nöjd med
jag äger ingen våg men jag måste inhandla en snarrt =)
Jag har börjat simma vilket jag mår bra av
så jag försöker få till iaf en gång i veckan
vill ju inte chocka kroppen med hur mycket som helst ju
min högra höft mår skitdåligt nu
och jag rör mej av vilje kraft vissa arbetspass
men jag klagar inte jag kan ju jobba =)
 
De tre äldsta och Marcus va på gladiator inspelningen i fredags
nöjda va de alla tre fast det va väldigt långdraget =)
 
 
Ida och Morgan utvecklas i hög fart
Ida vill ha är en ständig fras nu
hm nya ord kommer dagligen för vår lilla sångfågel som älskar musik så det spritter i hennes kropp =)
Morgan kommer oxå med nya ord denna vecka va det bälte
så han är å go väg han oxå =)
 
Idag fyller mosters minsta goprupp 1 år
så Grattis till Hector =)
vi ska ju åka upp nu å em och fira lillen =)
 
så nu är det dags att byta blöjor på de små och få på lite ute kläder
så vi kan åka och hämta Klara på skolan
 
// B
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: