Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

7 oktober och ingenting är bra idag =(

Kategori: 2014

Ida är på dagis och hon verkar trivas bra med fröknar rutinerna och kompisarna =)
Hon är bara lite lös i magen min docka
hela nederkäken är alldeles bubblig och hon brukar bli lös när bissingarna ska igenom
hoppas hon är bra snart för hon blir så röd.....
 
Morgan har fått öroninflammation i ett öra och äter pencillin så han får vara hemma denna vecka och redan håller han på att klättra på väggarna han vill på dagis
fast leka med Petters lego bilar är ju inte så tokigt heller ;-)
 
Jag har ont i kroppen idag
höfter ben rygg armar ja hela kroppen värker
känns som om jag gjort nått riktigt ansträngande
men jag gör ju inget märkvärdigt alls plockar lite bara...
 
Men jag ska iaf trotsa min onda kropp och gå upp en våning och försöka städa på barnens rum för det stör mej nå fruktansvärt att de inte vill försöka hålla det städat å fint =(
sen ska jag väl vika tvätt men det tar emot
jaja få se vad kroppen orkar idag....
 
ska tvätta lite oxå
det som är så där super kul...
eller hur???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: