Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

18/1

Kategori: 2016

Efter en hyffsad natt så vaknade lillpojken kl 6 och vi gör morgon och han får äta
sen när hans syster vaknar vid halv sju så tycker han inte att han är klar med maten ännu men nöjer sig med nappen iaf.
men sen höll de sig i mina bröst hela förmiddagen
och strax före elva är jag helt slut då har jag ammat å ammat å ammat
å hjälpt Ida å Morgan byta blöjor klä sig och de har fått gå ut å leka i snön
före det hade jag fixat i ordning Johanna å Petter för skolan...
 
iaf så började mitt huvud värka av all amning och jag känner mej så yr
så jag blandar lite ersättning åt pojken strax före elva och han äter 15 ml
sen somnade han så gott brevid sin syster i vagnen =)
Tänk att det va det lilla som saknades
för att hans lilla mage skulle bli nöjd =)
 
Sen har Ida å Morgan fått lunch och jag har sovit ner Ida
det va även då jag kände hur hemskt ont i ryggen jag har
=(
Efter denna förlossning som blev med snitt har jag haft så fruktansvärt ont i magen i snittet i rumpan och nu oxå i ryggen känns ju som om jag blivit överkörd och stampad på...
 
Ska be gubben köpa mera ipren sen när han åker å hämtar Petter på skolan
så man överlever ett tag till.
 
Imorrn ska Ida å Morgan på dagis och vi ska med de små på sjukhuset för läkarkoll och jag hoppas de blir godkända ;-)
Blir ju spännande å se vad de väger om de vänt å går uppåt =)
 
Namnen på barnen är svåra att få till äve om flickna nu har fått sitt =)
men den stackars pojken vad ska han nu heta??
 
Näe nu ska jag lägga mej å vila lite på soffan
innan Ida å de små vaknar igen...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: