Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

23/1

Kategori: 2016

För andra natten i rad sover bebisarna jätte bra
de somnade båda två på mej vid nio i går kväll efter att vi suttit å myst länge i soffan så gick vi upp och la oss vid halv elva och de fortsatte att sova och jag vaknade tre imorse och de sov än
närmare fyra vaknade Felix han åt och somnade om
vid halv sex vaknade Fanny och åt och somnade om  =)
Hoppas att det håller  sig att de verklligen fortsätter att sova så här bra =)
 
Igår va min mamma hit å myste på de små =)
<3
 
Och Faster kom och myste på tvillingarna och åt middag med oss
tacos stod på menyn fredan till ära =)
 
Efter middan skjutsade jag ner Johanna till Klara
hon skulle sova där för de skulle på birsta å shoppa idag =)
Johanna behöver tights och trosor...
 
Jag måste köpa mej en vagn så jag å tvillingarna kan åka på birsta vi oxå =)
Men vi hinner nog vi oxå =)
 
Vi var på bvc i torsdags och vägde de små och skrev in dem där
 
Felix hade vänt i vikt och väger nu 3150g
Fanny hade gått ner ytterliggare och måste nog få lite tillägg
hon vägde 3280g
så de känns så pyttiga =)
 
men de växer nog till sig så småningom =)
 
De får gärna vara pyttiga ett tag till =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: