Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Snart

Kategori: 2016

Nu är det lite väl kyligt ute minusgraderna är en bit nedanför 20
usch å fy tur vi kan vara inne
men det känns som om barnen skulle behöva ut å rasa av sig lite
men de har varit duktiga och gått ut varje dag en stund trots att det varit kring 20 minus.
 
Idag efter frukost gick jag upp å kollade på skidor på tv:n
men det blev inte mycket kollande
jag sov rätt skönt där uppe i min ensamhet
barnen va på sitt rum å lekte men gick ner efter en stund.
 
Jag som tänkte kolla i alla kartonger efter några fina bebiskläder overaller mm mm
men får göra det sen när Ida somnat
för nu börjar det närma sig med stormsteg tills tvillingarna kommer
snart..... <3
 
Idag blev det pizza till middag efter barnens önskemål att det är myslördag
å när de svalt pizzan gick PJ in  till grannen så det va den myslördagen det hihi
Ida har iaf ätit lite ostkrokar
hon har suktat efter dem hela dan
taskigt att ha en påse på bänken som bara ropar på Ida hela dan ;-)
 
Nu äter hon vindruvor det va tydligen lika smaskigt det =)
 
Jag har parat strumpor idag
men vad gör man med alla dem som det bara finns en av??
som har kommit bort och vart finns den andre??
Jaja Ida behöver iaf inga mer sockar men morgans låda ekar lite tomt precis som petters
att petters låda är tom är inte så konstigt för han har störst fötter
så vi får ta en sväng på hm
och fylla på =)
 
Nu ska jag vila lite igen
 
snart.....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: