Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

vissa dagar är sämre än andra

Kategori: 2016

Just nu känner jag mej verkligen ensam
Skulle så hemskt gärna vilja ha nån att prata å fika med mm men jag har faktiskt ingen alla har ju lixom nog med sitt 😕 
 
Nu står påsken för dörren men alla verkar ha planer men inte vi kanske är det för att vi oftast bjuder in folk till högtider men i år hade jag hoppats att nån bara skulle säga ja men kom hit så grillar vi och har knytkalas
Men nä jag känner mej faktiskt bortglömd 
 
Det va så många av mina "vänner" som skulle komma och hjälpa mej med bebisarna och mysa mm mm 
Men allvarligt inte mer än 2 st har faktiskt letat sig hit
😕 
 
Jag känner mej ensam och varje dag ser ut som den andra så att det strax är påsk skit väl samma vi gör ju bara som vilken dag dom helst 
Barnen bråkar slåss grinar och bits 
 
Har iaf köpt hem mat och ska åka å fixa lite påskhare gotta för även om jag känner mej nere så ska väl barnen få en bra påsk iaf. 
 
 
Dagen blev lite bättre då mamma kom och surrade och avlastade lite med bebisarna 
Fick en stor bukett med tulpaner 😀 
 
Klara Marcus och Theo kom och hämtade posten och Theo har fått dagis plats det känns skönt 
Tänk att han blir 1 år till veckan
Hjälp så fort tiden gått 
😮
 
Idag slog det nej att min lille Felix han håller på att växa ur babynestet redan insåg att han håller på att växa ur 56 kläderna också vad ska det bli av denne pojk som växer så 😉
 
 
 Petter följde med Leopold hem efter skolan idag
Allra första gången han följer med nån "okänd" hem
Och såklart hade det gått super bra och han ca så himla glad och stolt 😀 
Min lille stor pojk blir snart 7 år och är så duktig 😀
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: