Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

snart slut på maj

Kategori: 2016

I helgen va vi i vår stuga och myste
Anna åkte med mej upp och vi hade en härlig helg
med ett fantastiskt vackert väder =)
solen sken och det va så himla varmt å skönt
det andades sommar =)
 
Älskling hade fixat vårt nya fina sovrum där uppe och barnen får ta vårt gamla och de va nöjda å glada att äntligen få ett eget krypin =)
God mat och lugn och ro det är så skönt att lixom bara vara en stund
inga måsten ingenting =)
 
Det sägs att sommaren och värmen ska komma denna vecka
det hoppas jag verkligen
längtar efter sommaren nu
 
och nu går barnen bara denna vecka och nästa vecka på skola och dagis sen
är det hemma mys som gäller hela sommaren
så vi ska besöka mängder med lekplatser och bada mycket
och äta gofika varje dag =)
 
Ska locka ut mamma/mommen på lite äventyr oxå
är nog inte så svårt =)
 
Igår var det morsdag och jag fick ett så fint halsband av min älskling och våra fina barn
<3
 
Själv firade jag mamma i torsdags med köpetårta
jag va in på ett bageri och köpte min allra första tårta haha
hon fick en vacker tavla å en blomma =)
 
Nu ska jag gå å duscha
å huset luktar alldeles underbart av nybakat vetebröd
ett nytt spännande recept har provats =)
Å en liten bit ska jag ta imorr...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: