Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

2017

Kategori: 2016

Så kom 2017 in i vårt liv med god mat familjen samlad och raketer som lyste upp vår himmel 😁
 
Våra bebisar fyllde 1 år i lördags så nu är de nog inga bebisar igentligen men småpluttar är de allt. 
 
 
Känns ju som om 2016 bara swishade förbi
Och bebisarna blev stora alldeles för fort.
Idag är de båda viljestarka och tjuriga 😂 
 
Fanny har gått sen de va  10,5 månad 
Felix fegar på men tog de första stegen på egen fot i måndags 1 år och 2 dagar gammal så nu övas det att stå å gå 😁 
 
Födelsedagen firades i dagarna 2 och de fick så mycket roligt 😊
 
2017 
Har mer roligt åt oss 
Om en månad ska jag berätta det första roliga 
Nått vi verkligen längtat efter och det har med tystnad och skog att göra. 
😂 
 
När solens strålar värmer i sommar som mest kommer nästa roliga sak att hända 
Oxå nått jag velat väldigt länge 
😁 
 
I måndags började jag äta enl paleo
(Stenålderskost)
Fritt från gluten och mejeriprodukter
Jag hoppas att min kropp kommer bli lite mindre på lite sikt.
Igår va jag och simmade i 30 minuter
Jobbigt men fantastiskt skönt 😊 
Det va skönt att sitta i bastun å få vila öronen lite oxå
 
Mitt mål är att komma igång med träningen 
Och tänker plocka ut friskvårdskortet på ego
Jag som aldrig tränat på gym måste väl ha slagit slint för mej men som sagt jag är så oerhört less på att vara tjock. Dags att bryta mönster och tänka på mej själv oxå inte bara på barnen och gubben 😉
 
Så här kommer jag kära 2017
😊 
 
 
 
Skål och God fortsättning på en fantastiskt mysigt år!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: