Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Bullätar tid!

Kategori:

Go kväll!

Sitter här vid denna maskin som så många timmar förr!
Men enda skillnaden är att jag är ensam uppe ingen som hänger över axeln på en och ska glo vad man skriver å då är det inte Danne jag menar utan min lilla 9 åriga dotter=) nyfiken i en strut!

Sitter här och mumsar på mammas mumsiga bullar  det var verkligen gott=)
Igentligen skulle jag verkligen inte äta en liten smula av dessa läckerheter men det är ju så himla gott!
Det ska bli mitt nyårslöfte:
ATT INTE ÄTA SÖTSAKER OCH BÖRJA RÖRA PÅ FLÄSKET!!
Jag har faktist aldrig avlaggt ett nyårslöfte men nån gång ska vara den första!=)
Så det är bara att smaska i sig godis här i jul nu då!

På nyår ja då firar Danne å jag ett år som förlovade men i början av nästa år firar vi faktiskt 11 långa år!! fast med nått kortare avbrott! men det är ändå en väldigt lång tid! Jag träffade honom som 14 åring och kärleken håller som bara den..... Skratt

Nä nu ska jag ta å göra min underbare sambo sällskap i sängen om jag får plats, det brukar ligga en hög med katter på min sänghalva! och ibland även en bebis=)

Sov så gott !
Ha d=)

Kramizar // Bodil



Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hihi, du här oxå? Fatta hur beroende man kan bli av den här burken!? Kramen

    2007-12-22 | 01:08:19
    Bloggadress: http://ninnasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här: