Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Farta å fara

Kategori: 2008


Johanna sov förresten till klockan 9,30
vaknade go och glad.

sen var jag och Johanna på rena turnén
först va vi upp på apoteket för att hämta ut vaccinet
sen var vi in och störde Malin och Edvin lite
och hämtade tjocksockarna från mormor Gun...
Han växer så det knakar denna unge.

Sen va vi in till Kristina och Emil
vilken gounge han är
Vi har inte setts på så länge men inte ska ni tro att han
var bly heller.
Det blev bara en snabbsväng dit men vi tar en längre stund nästa gång.

Sen var vi och mätte och vägde lilla Johanna
och så fick hon vaccinationen
det är ju inge kul heller
Men det gick fort över gråten alltså!
Och så fick jag veta att min lilla söta dotter är allergisk emot ÄGG
precis vad jag trott så nu får vi undvika dem
troligen är det råa ägg men vi undviker dem så gott vi kan.

Nu är vi hemma och i gatorna här smyger Jehovas runt
de var hit å knakade på men jag gav Johanna mat så jag struntade blankt i dem
de får gärna ha sin tro
Men de  får gärna behålla den för sig själv också
pracka inte på folk!



Nu har Klara kommit hem från skolan och nu är det mellis dags
kanske höres vi senare under kvällen
Kramiz

Kommentarer

  • Madde säger:

    Jaha så du öppnade inte för dem du.. jag som bor så här i källaren och inte har nåt kikhål, måste öppna för alla som ringer/knackar på *suck* fick lite läsning till Micke som han kan ha på toan *hahahaha* närå, kastas ska det göra!

    2008-04-14 | 20:46:56
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • caroline säger:

    Hahaha! Vi vaccinerade Gry idag vi med!!
    Kram!

    2008-04-14 | 21:46:28
    Bloggadress: http://carolinehulinder.blogg.se
  • Bodil säger:

    Caroline: Ja jag vet jag pratade med Daniel och Gry vilken söt liten dotter du har.. och att tiden går så fort.. Kramiz

    Madde: Jag såg dem när jag kom hem jag var snabb in ska du tro och inte vill jag ha nån läsning av dessa konstiga typer sånt överlåter jag ju åt er! haha

    2008-04-14 | 23:02:23
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här: