Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Halloj!

Kategori: 2008

Äntligen kan man gå in och blogga igen jag har faktiskt saknat att läsa alla härliga bloggar!

Igår blev Johanna 5 månader och jag tycker att tiden går alldeles för fort
dags att pausa här eller? tänk om det gick...
Så här firade Lillan dagen
image243

i lekparken med syrran!
Johanna gungade själv för allra första gången
trodde aldrig hon ville komma därifrån...

sen har det ju varit riktiga kalas dagar med många plusgrader
och härlig vår sol

     

även kissarna tycker att det är härligt med våren

sigge gillar även att reta Mercedes som är "innekatt"
hon ville nog gärna ha kommit ut och leka


Nu i veckan här har man blitt gräsänka(igen)
Danne har dragit iväg med NHK:s lastbil till Tärnaby för att där plocka ner 2 hallar med Anton visst kan det vara skönt att få vara ensamen lite men jag tycker det är mysigt när han är hemma på kvällarna också.
Men det ger kanske lite mer slantar i börsen...

Ikväll har Klara varit på träning
och Johanna och jag passade på att hälsa på
Malin och Edvin en stund.
Det är otroligt vad barn är olika Johanna är nog igentligen inte så stor för nu är
Edvin lika stor han fast han är 3 månader yngre..
ska väga lillan i morrn få se hur mycket skruttan väger nu!


Jaha så nu sitter jag här som så många gånger förr
Flickorna sover båda två
och jag ska snart göra dem sällskap för jag är ganska så tröttis.

Så ha det gott

image254
image255

Kommentarer

  • Madde säger:

    haha vilket roligt kort på Mercedes :-) gojäntan min.. Johanna redan 5 månader..?! Går alldeles för fort nu för tiden :-)

    2008-04-02 | 11:01:36
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • Katrin säger:

    Man blir alltid glad & få umgås med er. Kram.

    2008-04-02 | 21:31:23

Kommentera inlägget här: