Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Johanna allergisk...mot vad??

Kategori: 2008

Idag försov vi oss... blää vet inte när det hände senast men skönt va det iaf
så jag å Johanna fick vackert skjutsa Klara på skolan men vi hann ju ledigt ändå.

Katrin kom och åt lunch med mej köttsoppa och kaffe och microbakad sockerkaka
till efterrätt, ja jag kan faktiskt baka i ugnen också
men det får vi ta en annan gång.

Johanna smakade på sockerkakas smeten och för tredje gången
blev hon alldeles röd runt munnen och på halsen där smeten varit även på armarna blev hon röd
det såg ut nästan som nässelutslag ja ni vet när man bränt sig på en brännässla
sen kliade det också, så vi fick lugnt tvätta lillan men annars verkade hon rätt pigg.
Undra sa flundra om det kan vara ägg hon inte tål????
jag är väldigt skeptisk till ägg.
dels för att elias är allergisk och jag tycker det är besvärligt .....
men vi ska ju till DR Bodil på måndag så vi kanske kan få några svar då??
hoppas det iaf.

Klara å jag gick runt kvarteret idag och blev helt nedskvätta av en bil som inte kunde
sakta ner farten i all denna jävla modd
vagnen blev helt blöt den också men som tur var satt Johanna väl skyddad
bildrulle!!

Nä ni mina kamrater nu lockar sängen
tänk vad mycket tid man vill spendera i denna härliga uppfinning.

Imorrn väntar innebandy match i fränsta den sista för denna säsong
skönt tycker jag..
 
 image276

 NATTIS

Ps. Tack för att ni kommenterade mitt förra inlägg så fint!
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: