Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu har vi varit på vift...

Kategori: 2008

Ja nu har jag och lillan verkligen varit på vift vi har varit ute och gått
jaja lillan har åkt,
Först tänkte jag bara ta en liten tur runt här men det var så härligt väder
och lillan somnade snart och mp3:n poppade så det stod härliga till
och helt plötsligt va vi nere på edeforsen
jaja tänkte jag jag kollar väl om Carro är hemma men naturligtvis va hon inte det
men jag fick en trevlig pratstund med hästen i stället.
(jag kommer en annan dag carro)
image288
Så här vackert har vi det i Viskan

image289
Johannas första tussilagosar


Vi tog grusvägen upp till E14 från forsen
och man kan verkligen säga upp för 1 km i uppförsbacke
E14 hem och det var underbart skönt
det kom lite regnstänk ibland men det var faktiskt ganska så skönt med lite svalka.
Så nu har jag fått bra motion idag skulle behöva sån här promenad varje dag.
2 timmar tog det hela men det var det värt
nu ska jag bara köpa nya skor känner jag...

Annars var Prästen hit på fm
innför Johannas kommande dop om några veckor och det
kändes skönt
och Eva är en så otroligt trevlig och lättsam människa
kanske just för att hon är präst??
Vad vet väl jag?

Nu har jag fått lite fika i magen
och Johanna sover fortfarande fast jag bar upp liggdelen
tur var det väl att jag bar upp den för nu regnar det jättemycket.
Vi hann iaf hem..

Ha en fortsatt bra dag
image290
Kramizar från oss

Kommentarer

  • Madde säger:

    Mmm hoppas det jag med!! Ska ta dagen som den kommer nu och hoppas på det bästa tillslut! Kramis

    2008-04-16 | 10:44:35
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här: