Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Solen skiner på valborgsmässoafton.

Kategori: 2008

Solen skiner och har gjort det hela dagen en underbart härlig dag har vi haft.
Johanna och jag tog sov morgon vaknade halv nio längesen vi gjorde det men det va så skönt sen blev det grötfrukost och sen fara till Kristina och Emil för en skön prommenad
lillan somnade ganska så snart och sov sen ute i solen mmm

Idag har Johanna blivit 6 hela månader och det firades med en puss av Emil.
de är så söta våra små:-)

Sen va vi iväg och provade dopklänningen och den passade så himla fint man skulle kunna tro att den syddes just för Johanna men den är ju nästan 18 år gammal.

Johanna, jag och Danne var till Ville idag (på graven) och gjorde vår med en kruka full med penseér som mommen planterat.
Tog bort allt gammalt så nu har han det fint igen min lille prins.
(suck...)

Nu är Klara morfar och paulina på cruisingen i fränsta med omnejd
det är min pappas passion det där med amerikanska bilar..
Jag har igentligen aldrig förstått kulturen med att åka 10 km i timmen runt runt
jaja de är ju fina ochså jag vet ju det.
Men inget för mej...

Danne å jag tog en tur till Nedansjö för att äta en pizza på Matstugan
och det var ganska så gottis det.

Nä nu vankas det snart majbrasa vart har vi inte bestämt än men en liten tur ska vi iaf Johanna har fått på sig jamisen för hon lär väl somna snart...

Så ha en trevlig VALBORG alla glada.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: