Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vet ni nu är det VÅR

Kategori: 2008

För ikväll när vi skulle äta mat så gjorde vi i ordning världens
brakmiddag med grillat kött
ja ni hörde rätt vi tog fram grillen!!!
Hel härligt solen sken så himla gott och det var bara underbart
sen va det så gott oxå!
Nästan så det smakade mera...


Danne den lymmeln skyndade sig och for för att hjälpa Roffe med
att bära nå grejjer så vem blev kvar med disken
jo JAG naturligtvis!

Men vilken tur att jag har snälla flickor
för Johanna gick och la sig och Klara satte sig på balkongen
för att grilla sina marsmellows
hon gillar dem så där kletiga men jag tycker att det är i lite väl sliskigaste laget!

Nä nu ska jag vara lite social med min sambo
som precis kom innanför dörren!
 
 image266

Kommentarer

  • Maria säger:

    Här vart det grillat oxå men i ugnen. Så jäkla gott med grillat. Mums.
    Ha de så gött.
    Kram från Forsen

    2008-04-05 | 23:59:32
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här: