Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag verkar vädrets makter

Kategori: 2008

Vara med oss!!

Solen skiner och det verkar rätt okey.
Vad vi ska göra idag vet vi inte det är ju bara jag och Monstret.

Danne drog till Växjö imorse och blir troligen borta hela veckan.
suck!
det är inte så himla kul att vara ensam hela tiden men vad göra??

Klara är på skolan

och alldeles nyss var min farmor hit
tro ni jag blev förvånad ??
Andra gången på en vecka!!
Men hon ville låna gåstolen till min minsta kusin Isak.
Och när jag gjorde ren den blev Johanna väldigt intresserad av den och gick omkring med den på golvet fast hon har inte varit intresserad den senaste månaden.
men när farmor tog den med sig då blev Johanna sur!
precis som om hon ville säga:
DEN ÄR MIN!!!

Men bra om nån kan få användning av den!

Men typiska att få främmande när man inte är riktigt klädd
eller har det städat
mitt monster har verkligen gått lös här till morron!!
Rivit och slitit i allt!
suck!!

Nä nu ska jag ta en snabbstädning och sen får vi se vad som händer idag!

Kanske hälsa på nån??

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: