Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ingen skönhetssömn just!

Kategori: 2008

Idag har vi inte gjort många knop
Klara skjutsade jag till en kompis på fm och sen hem i hopp om att lillan skulle ta och sova sin skönhetssömn men ikke sa nikke det hade hon ingen lust med trots mitt prommenerande och vaggande med vagnen.
Så det fick bli lite OS för min del och Johanna lekte.
Halv två somnade hon då hade hon varit vaken sen halv åtta.
Hon har verkligen inte tid att sova längre.

Ikväll har vi varit till Mommen en sväng och
Johanna smaskade i sig blåbär, krusbär och rödvinbär
och som toppen på det hela en hög med Vindruvor
så nu har hon varit nyttig!
Det är tur att hon gillar bär och frukt min lilla odåga!

så nu snart vankas det natten för lillan hon flyger fram här och verkar ha hur mucke energi som helst men snart välling tid och då dormar hon av....

Klara hon cyklade hem från klöstre nu ikväll så nu är hon rätt nöjd också..
ochnu sitter hon och smaskar i sig MINA Londongodisar
vilket sätt va?

Mammas going!!

Ibland är det svårt att välja vad man ska köra!!
hihi

Nattis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: