Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Skit väder är det idag!

Kategori: 2008

I morse skjutsade jag Klara på skolan
det regnade så mycket att jag inte kude låta henne komma dyngsur till skolan heller.
så jag väckte Johanna och skjutasde Klara.

Johanna somnade före 10 på soffan och jag kollade på SUPERNANNY.
sen sov hon till nästan halv tolv då det va dags att åka till stöde
 för jag skulle äta med Katrin innan BVC besöket kl 13!
Maten var god iaf och Johanna på gott humör tjattrade och så
men vad blyg hon har blivit!!

BVC besöket gick bra mätte och vägde
och tandsköterskan var på plats för lite info
men sånt vet man ju redan då man har äldre barn
 men det är ju bra att uppdatera lite också!!
Och så fick hon en tanborste i prasslig påse den var kulig!

Och nu är vi hemma igen iaf ett tag för ikväll ska vi på
föräldramöte på skolan.
Nya klassföräldrar och så ska vi ha ett stånd på mittmarken
som det ska planeras för!!

Nä nu ska vi vi jäsa i soffan ett tag jag å lillgumman
och låta regnet ösa ner bäst F-N det vill!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: