Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Utmanad av Kristina

Kategori: Onödigt vetande!

Vad är klockan?
13,17

Ditt namn?
Bodil

Smeknamn?
Har inget

Piercing?
Nej

Ögonfärg?
Blå

Födelseplats?
Sundsvalls sjukhus

Favoritmat?
Kinesiskt

Någonsin varit i kalifornien?
Nej

Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Japp

Varit med i någon bilolycka?
Ja

Krutonger eller baconbitear?
en blandning

Favoritdag i veckan?
Alla dagar som mina barn är friska

Favoritrestaurang?
vet inte

Favoritsport?
De som visas på tv hihi

Favoritdrink?
ja du jag dricker ju aldrig

Favoritglass?
Mjukglass

Walt disney eller warner bros?
Waltdisney

Favorit snabbmatsrestaurang?
Donken

Vilken färg har din sovrumstapet?
Vit (hur tråkig som helst)

Vem fick du förra mejlet ifrån?
Tradera

Vilken affär har du valt att övertrassera kortet på?
Helst ingen

Vad gör du när du är uttråkad?
Sitter här eller glor på tv:n

När lägger du dig?
När alla andra lagt sig!

Vem kommer svara på detta först?
Ingen aning

Vem av dem du utmanar kommer inte att svara?
Alla svarar ju....

Vilket tv-program missar du inte?
Helst inte Hells kitchen

Senaste person du gick ut och åt med?
Min sambo och våra barn

Ford eller Chevrolet?
Jag kör VOLVO

Vad lyssnar du på nu?
Tv:n, Tjorven och mysak

Vilken är din favorit färg?
Jordnära färgen som brunt, grått mm

Hav eller flod?
Hav

Hur många tatueringar har du?
Inga

Har du kört slut på bensinen nån gång?
Ja det har jag

katt eller hund?
har två katter men skulle vilja ha en hund då jag får tid

Klockslag när du var färdig med detta mejlet?
13,31


Ja jag utmanar ISA, KATRIN, ANNA V och alla andra som känner sig manade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: