Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~ idétorka! ~

Kategori: 2008

Klockan ett i natt satt lillan och jag i köket och åt yoghurt
härlig tid att fika på!
Lillan somnade snällt igår kväll "redan" klockan nio och jag pusatde ut och tänkte i natt får vi sova men när jag skulle lägga mej vid elva satt hon klarvaken i sängen och lekte med katten.. suck hon hade poopat i blöjan så vi bytte den och sen försökte jag få henne att sova men klockan ett var det så dags för fika. Jag gav lillan lite ipren för jag tänkte om det är tänderna, kände tre nya kindtänder upp till igår! Eller växtvärk.. för nångång måste hon ju bli stor va? La lillan i sin säng och vi lade oss i fotändan och jag stack in armarna genom spjälorna HALV TRE somnade min lilla skatt vaknade till vid fyra då Dannes skit klocka började pipa men somnade om fem skulle katt nr 1 ut, Halv sex väckte jag Danne om han skulle på jobbet, SEX var jag uppe då han tänt lyset i hallen rakt i mina ögon!!  06,15 skulle kissen nr2 ut å då gav jag upp å satte mej här nu är det hög tid för Klara att kliva upp om hon är pigg nog för skolan idag..... dags för frukost!
Jag hoppas att lillan fortsätter att sova några timmar till i sin säng så jag får en liiiiiiiiten chans att sova igen några timmar!
SKIT NATT!!

 

Johanna åkte kälke igår em!
SEr lite drogad ut!
 
Klara var snäll och drog Johanna som kiknade av skratt men Klara fick sån hosta av att vara ute och andfådd så Johanna fick åka lite lugnare.


Lillgumman passar bra i en 10L hink!

Mina gogummor !!
Näe tur att vi bor i lgh i dag så man slipper skotta snö själv fast visst kan jag om jag vill men just nu skulle jag bara vilja dra mitt mysiga täcke över huvudet och sova!!

Ha en bra dag alla läsare!

Kramizar

Kommentarer

  • Nillah säger:

    Hoppas att lilltösen sover några timmar till nu så att du får krypa under täcket å mysa =0)

    Kramar

    2008-12-03 | 07:47:02
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: