Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

***

Kategori: 2008





           







Än så länge är lillan bättre men vi ska inte ropa HEJ än...
iaf har hon ingen feber det är ju nästan åt andra hållet en bit under 37*
det är iaf full fart på gumman hon leker och grejjar
Två nya tänder har hon fått i nederkäken under dessa sjuka dagar  vad jag har känt men det är fler på G i övre har jag också kännt.. det gör ont när hon biter i fingrarna mina när jag ska känna...
Man får väl skylla sig själv antar jag!

Idag har vi grejjat på Klaras rum lite hon är hos mommen men blir kanske glad då hon kommer hem och det är fint visst hon städade igår men lite finjustering kan ju inte skada!
också har vi sett och lyssnat på skidåkning vad vore vintern utan det!

igår em vi så Klara fick åka lite kälke

lillan fick åka lite på gården då hon inte var så pigg


vi hälsade påTomten i går em också och flickorna fick varsin påse med mella Johanna var inte så intresserad av tomten utan mer av  facklorna som brann på tomtevagnen!
Klara hälsade på hästen!
Några bilder därifrån har vi inte alldeles för mycket folk kan jag ju säga!

Jag hoppas att lillan ska sova en stund snart så jag får ta undan i köket och i tvättstugan går ju inte att både kånka på henne och tvätten! Gubben ja han drog till garaget (som vanligt) så den hjälpen är ju inte mycket att hänga upp...

Näe nu bör jag göra nått bättre än att sitta här å knappa!!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: