Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hells kitchen

Kategori: 2008

troget har jag följt Hells kitchen varje torsdag kväll
jag diggar Gordon Ramsey han är väl för härlig va?

Ikväll vann verkligen min stora favorit
CHRISTINA
tjejen med absolut minst erfarenhet visade vart skåpet skulle stå helt otroligt!!

Nä nu ska jag också göra kväll tror jag
min "postlådedelare" kommer nog inte hem förräns i morrn kväll
jag längtar faktiskt tills han kommer hem skulle ju vara trevligt med lite "vuxet" sällskap också sen tror jag att jag ska låsa fast honom hemma så han inte kan jobba nånting på sina 5 semesterdagar.
Utan bara vara med oss...
 på tisdag tänkte vi få en dag bara vi och handla de sista klapparna kan säga att det är lääängesen vi hade en dag för bara oss och jag är nog den största boven som inte vill lämna bort Johanna utan har blitt en sån där tråkig hönsmamma... "S"
Det längsta jag varit i från mitt lilla hjärta är nog 6 timmar tror jag...


Nä nu ni är det dags för mej att sova

Nattis

Kommentarer

  • Therese säger:

    Lite egentid är nog inte helt fel ibland. Du har säkert jättebra branvakter som du kan lita på, så passa på att göra nåt med din karl nu :)

    2008-12-19 | 19:36:50
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: