Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hmmm

Kategori: 2008




Nu har snart fredagen gått också en dag närmare jul har vi kommit! =)
Idag har vi flängt runt känns det som fick väcka lillan i morse eller fm (halv tie) för vi skulle åka på banken och sätta in lite slantar åt min sambo.  Sen handlade vi mat och sånt i fränsta på ica men behövde komplettera lite på koppra sen var vi och lunchade med Lisa hos vonsan alltid lika gott =)

Hämtade upp Klara vid bussen och hem och grejjade
började med maten som idag blev tacos mums Maja kom och de ville vara ensamma som stackars lilla Johanna åkte ut från Klaras rum hela tiden så lillan och jag for till Katrin ett par timmar och Johanna plockade med hennes tomtar som hon nyss plockat fram och nu har hon fått bulle på golvet så nu får hon städa på nytt men det får man kanske ta som gudmor?? HIHI  Johanna härjade på och bums som jag satte henne i bilen somnade hon och nu sover hon gott i sängen fast med tröja och strumpbyxor helt utmattad. Jag känner att jag är trött också men det skulle vara nån film vid nio som jag ville se och så är Danne snart hemma och det är så trevligt även fast han kommer vilja sova men gott att ha nån som värmer sängen åt en... hihi

Klara & Maja har bokat sig med täcken popcorn och chokladpudding i Klaras rum med utbäddad soffa och tittar på kanalkampen en helt underbart rolig film värd att se många gånger...

Imorrn ska mina tomtar fram men kanske inte de allra dyrbaraste och äldsta som ligger en varmt om hjärtat för som Johanna behandlade Katrins blir jag väldigt rädd om mina kanske man ska hänga alla på väggen!! haha men denna unge får väl vingar då...

Nä nu får ni ha det bra!

Nu ska jag och den STORA godisskålen mysa..

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jo det verkar som det är full fart på ditt lilla troll. Men man får göra så hos sin gudmor...L

    Kram

    2008-12-19 | 21:53:13
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Jadå så får man göra hos mig, lilltrollet får gärna komma fler gånger & stöka med tomtarna :). Kram på er.

    2008-12-20 | 18:07:47

Kommentera inlägget här: