Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

** kallt**

Kategori: 2008

Idag tycker jag att det varit kallt
burr

Idag har vi varit och hälsat på hos "putte" och lunchat lite
det var mysigt! :-)
Tack!
K hade lillan ett tag medans jag var till MVC och kollade så allt var bra
hjärtat slog på 151 slag/min så det är ju bra.
Blodtryck och sånt var ju oförskämt bra och sen gillade jag ju att jag "bara" gått upp 1 kg sen v.13  så då blir man ju på bättre humör! =)

Efter  vi var hos Putte och lekt så blev Johanna så himla trött så hon fick sova ute i vagnen i friska luften har tagit in henne och vagnen i hopp om att hon tänker vakna snart men hon bara snarkar och sover så gott.
(sovit i 2,5 timme nu)

Klara sitter eller ligger på sitt rum och kollar på film så det är lugnt och skönt här hemma!

Han jag delar postlåda med är förhoppningsvis på hemväg han med
men VAD ska jag göra till middág tro??
Noll lust och noll inspiration...
hopplöst fall!!

Ikväll är det sista avsnittet på Oskyldigt dömd
snyft.
Jag gillar den serien jätte mycket!

Nä nu ta och göra nått vettigt!

Kramizar




Vill ha lite julstämmning nu...
12 dagar kvar till julafton!



Kommentarer

  • Nillah säger:

    NEJ!! Sista avsnittet på Oskyldigt dömd =0(

    Hoppas verkligen att den serien fortsätter sen!! Den är ju helbra ju!!

    Kram

    2008-12-10 | 16:53:27
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: