Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

*** Måndag***

Kategori: 2008

Tänk att alla måndagar ska vara så sega!!
Jag har absolut noll intresse på att göra nått idag...

lillan somnade vid halv två inatt i sin säng så idag tog hon verkligen rejäl sovmorgon!!
Skööönt sen tog vi en härligt varm(het) dusch!!

Igår när Klara kom hem från mommen var ju paketkalendern med tillbaka men jag trodde ju inte att lillan var stor nog för att hålla på med detta men tji fick jag så idag har jag varit och inhandlat några paket åt lillan så nu får hon också öppna ett när Klara gör det!
Det ska ju vara lika!!

Nu sover lill spöket ute i vagnen sen någon timme tillbaka skönt för henne det är ju nollgradigt ute så det är rätt skönt måste ta och skaffa en sån där baby vakt för nu måste jag ha henne på kortsidan vid köket då det är för mycket snö på baksidan så jag kan höra lill fisen riktigt nu får man springa fram och tillbaka för att kolla om hon sover och det är ju inte så kul... Jag är ju lat också kom ihåg det!!

Näe nu ska jag övertyga Klara om att det är min tid för tv nu...
få se hur det går!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: