Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fika hos Lisa....

Kategori: 2008

image152
Jag hoppas att ni alla haft en underbar dag!

Jag var ju på språng i morse men sen stannade det av licksom...haha
som vanligt!
Johanna fortsatte å sov å sov å sov lite till sa till lite där vid elva om mat men var inte vaken riktigt fick en slurk och sov igen på soffan till klockan var halv två då Pernilla ringde å sa att de var vakna!
sömntutor...haha
Jag å johanna klädde på oss å gick dit bort till Lisa å pernilla
Och vilket litet go troll de har i lille Roland
en riktig lintott!
Vi fikade där och Klara kom när hon kommit hem med bussen.
Kul att komma hemmifrån en stund å prata med lite folk...

Vädret var alldeles underbart Johanna satt i sin vagn
(höjde ryggstödet)
och somnade när vi gick hem igen så nu har jag "kånkat" upp vagnen för alla trappstegen å ställt ut lillan på balkongen, Suck... det tar på den late...
Pratade med Danne och han hade "GLÖMT" att säga att han blir sen i dag!
Men det går väl det mä.. det gör det ju alltid!
Kanske ska man ta å dra fram snabeldraken lite innan Lillan vaknar igen snart dags för middagsmat också..
men vad vi ska äta det har vi inte funderat ut än nått gott kanske...
ska fundera med Klara om den saken!

Ha det gott så skriver jag mera en annan gång...
(kanske senare)
kramiz
&
hej då!!

image153

Kommentarer


Kommentera inlägget här: