Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fortsätter väl som om inget hänt..(lite naggad i kanten bara)

Kategori:

Missemurrisarna
Klara i käklbacken
Lillan på golvetimage75

Sigge på barnvagnen                       image75
                                                                                                 Lillan innuti!

image73

Nu ska jag i af väcka lillan
å ge henne lite mat
sen får jag gör det fint här igen!
Det är iaf bara bilderna ur februari som jag
råkade radera tänk om man tänker till lite
först, men inte jag heller
hastigare än allt hastig!!
image74
En sån här det är jag idag det!!!!!!
kramiz till er alla som står ut med mej ändå

image77

Kommentarer

  • Madde säger:

    Jag har åxå råkat göra en sån där grej för inte så länge sen.. man blir riktigt ilsken på sig själv.. tur att det går att återställa någorlunda iaf!!
    Kram

    2008-02-13 | 10:17:10
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här: