Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Halloj

Kategori: 2008

Tisdag 12/2-08

Först och främst vill jag tacka alla som läser min blogg
det glädjer mej jätte mycket att så många
är intresserade av mej och min
familj
KRAMIZAR
till er alla!
image74

Idag har det varit en alldeles underbar dag
solen har skinit , fåglarna kvittrat och
allt det där....
man skulle kunna tro att våren har kommit till oss...
men man ska väl inte ropa hej än..
Johanna sov till halv tie idag och sen sov hon
inget förrän på eftermiddan
vad jag än gjorde så ville hon ej sova
som tur var fick vi lite främmande
av Ylva & Rasmus
vilket var så himla kul!
Jag vet inte när vi sågs senast så det var riktigt kul
att de kom vi bor så nära men ses ändå aldrig
visst är det konstigt

så här söta är de iaf våra gullungar!
(nappligan)
 
 Sen så har vi varit i Getberget i kväll
Klara har åkt slalom och idag gick det alldeles utmärkt bra
vilket var så roligt att se
hon var nog väldigt sjuk i helgen!
men nu är hon frisk igen!
lite hostig kanske men det kan vi leva med!

Här är hon min "stor" tjej

Nu sover min älskade sambo här på soffan så bra
var nog "Hause" att se på!
(stavas det så)(nu gör det d iaf)
Johanna ligger här på golvet å halvsover
hoppas hon somnar snart.
Klara hon har myst ner sig i sin säng
efter en jobbig kväll i Getberget!
så kanske är det min tur att få läsa vidare om
"Tisdagarna med Morris"
Verkar aldrig komma igenom den boken
inte det att den inte är bra
utan för att jag har noll
läslust och det
är verkligen
inte jag men kanske blir det bättre
framöver!
Ha det gott!!
Kramizar
från
mej
image77

Kommentarer


Kommentera inlägget här: