Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag hände det nått!

Kategori: Johannis

Måndag 11/2-08
 (Melinda 4 år)

efter en ganska jobbig å argsint morgon
blev det en underbart solig och härlig vinterdag!
 
Klara åkte kälke ovanför vårt hus

Lillan ja hon sov så skönt i vagnen
(när hon väl somnade)

Sen hade vi ju en knäpp Hubbe runt oss också!
(men mysig)

Men så till dagens höjdpunkt
Nu har lillan blivit stor
image70
För här sitter Johanna alldeles själv för allra första gången!!
Bara 3 månader gammal
Mammas lilla
image71

Visst lite vingligt och kanske inte så speciellt länge men
hon satt
tills hon ramlade omkull

med ett vrål!

Så detta var dagens höjdpunkt
tiden går fort och
Lillan har
bråttom!

Nu ska jag spela BUZZ
med Klara
Kramizar
från
mej
image73



Kommentarer

  • Lizzen säger:

    Hejsan.Måste avslöja att jag också brukar titta in här och läsa lite.Mycket av det du skrivit har fått mig till tårar...ni har upplevt det hemskaste av allt hemskt,ni miste er lilla Wille.
    Men ni har två underbara prinsessor som är så söta...och lika varandra är dom också tycker jag :O)Vet du att Dannes kusin Beatrice är min systerdotter??Så vi är ju lite släkt med släkta eller va dom säger...Ha det så bra!

    2008-02-12 | 18:29:11
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/Hundberget
  • Kristina säger:

    Hallojsan! Jo, vi får ta å sätta sprätt på fläsket ilag nånting framöver :-)
    Kram

    2008-02-12 | 22:07:59
    Bloggadress: http://ninnasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här: