Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag blev moster idag!!

Kategori:

Tisdag 5/2-08

Jag blev MOSTER idag åt en "liten" kille
Välkommen EDVIN
4085g 53cm

Han slog min Johanna med 10 gram å 2 cm!
Allt verkar ha gått bra å det är huvudsaken !
Så nu har man blivit moster på riktigt då!
Va kul å vad jag har längtat
ett stort GRATTIS til Malin å Jonas!

Idag har jag å kristina varit ute å gått med våra små
underbart väder trots att solen "lyser" med sin frånvaro....
det var iaf riktigt svettigt.

Nu ska jag diska å plocka lite så man törs släppa in Mamma och Elin när de kommer och hämtar skrillerna senare under kvällen, så man inte behöver skämmas
(allt för mycket)
städning har aldrig varit min grej jag städar när jag anser att jag behöver
en del har ju sina speciella städdagar men det har jag inte men för det mesta är det väl okey får jag hoppas!

Nä nu måste jag nog diska å plocka iaf innan Lillan vaknar

Skriver mera senare...

puzz å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: