Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

lillan sover igen..

Kategori: 2008

Torsdag 21/2-08


image108
Lillan har sovit hela natten vaknade halv sju till morron
men har nu somnat och sover så skönt på soffan
mmmmysigt värre!
Jag ska väl göra nån nytta men det är ganska
lockande att lägga sig brevid å mysa
med min lilla gull unge!
Sen ska vi iaf gå ut för det verkar bli lika härligt väder idag med!
solen skiner redan härligt....
Lite kallt ännu men solen värmer snabbt!
ha det gott mina vänner
kramizar
image107

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Fin bild! Och vad roligt att du hade kikat in hos mig på familjeliv. Fast jag är nästan aldrig ute på den sidan numera. Jag har bloggat i nästan ett år nu, fast avslutat den offentliga bloggen. Fast jag kollar in där nästan dagligen för att kika om någon stämplat den *ler. Jag kommer nog att fortsätta framöver igen, skulle jag tro. Jag tycker att du kan ta med dig lilltjejen och komma förbi mig någon dag på kaffe. Jag är mamma-ledig till den 5:te Maj.
    Ta med Klara också, så kan tjejerna leka!! Kul än en gång att hitta din blogg!
    Kram från Carro.

    2008-02-21 | 14:20:45
    Bloggadress: http://carolinehulinder.blogg.se
  • Bodil säger:

    Hej! vad kul att du tittat in här javisst kan vi komma in på en kopp....
    Kramiz

    2008-02-21 | 19:45:04

Kommentera inlägget här: