Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Liten sjukling...

Kategori: 2008

Måndag 25/2-08
image130
Efter en orolig natt är jag lite pumsig Johanna har vaknat varannan timme
och velat mysa med mamma
och tutta på tissen!

Lillan vaknade vid halv nio och var på ett strålande humör
bubblade av skratt och prat .
Vet inte riktigt vad hon sa men
kul verkade det iaf!
Men allt är jobbigt om man är liten och sjuk
så snart somnade hon i min famn igen
och jag la ner henne på soffan
och där sover hon ännu
min go unge!

Typiskt att lillan skulle vara sjuk just idag
Ulrika ringde och undrade om jag ville med på babysång
i torpshammar
men vi hoppar naturligtvis idag!
Kanske även den i stöde på onsdag vi får se hur
lillan är då...

en trött liten 7kling

Det blååååååser ute idag men solen skiner iaf
 hade funderingar  på att gå en
prommis få se om det lugnar ner sig på em.

Nä nu ska jag ta å göra mej nån lunch
börjar bli lite hungrig
på magen ja.
Fast igentligen behöver man inte äta kan ju leva på
reserverna! haha

Kramizar
image131


Kommentarer


Kommentera inlägget här: