Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Stök unge...!

Kategori: 2008

image146
Den 27 februari 2008


Inatt har lillan varit stökig å jag vet jag ska inte klaga för jag är så otroligt bortskämd med
att få sova hela nätter, men när man inget heller vill än att sova ja
då skulle jag ha kunnat sälja ungen!!
hahaha
To m Danne har varit vaken och jag mår lite dåligt över det för han masade sig i väg på jobbet halv döö,
men det kan ju inte hjälpas vi bor ju bara på 65 kvm, tyvärr!
När lillan så äntligen somnat så ska klara upp. suck!
Och i dag var det friluftsdag så jag hade lovat att skjutsa henne
med skidor å fika å allt som skulle med!
Hennes klass ska tolka med skidor efter skoter till bodbodarna
kul men nått annorlunda!

Nä nu ska denna
 image139
ta å sova lite medans lillan gör det så är vi på G för prommis
på em! Pernilla är hemma här i viskan så kanske skulle vi har tagit en sväng dit och kolla vad de gör!
Men nu SOVA!
Kramizar
 image147



image149

Kommentarer

  • pernilla säger:

    hallå! ja får se hur roland mår efter han sovit en snutt... nu hostar han så att han nästan kräks :( men blire inte idag så hör jag avmä imorrn. för jag är i stort behov av att gunga på fläsket :)

    2008-02-27 | 09:14:38
    Bloggadress: http://pumzan.blogg.se
  • Anonym säger:

    ja visst kan jag hjälpa dej med det, det är bara att komma ner eller så kommer jag upp så fixar vi lite mer design åt dej :-)

    2008-02-27 | 22:48:47
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här: