Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

vår väder!

Kategori: Allmänt

Onsdag 20/2-08

Idag har Katrin å jag varit ute och gått underbart härligt väder, solen sken och det var så himla skönt
väder.. när jag for hemmifrån stod det +8 på termometern. 
nu är det nog vår... ska inte säga för mycket för snön rasar väl ner då...!
Vi åt lunch på jobbet, kålpudding men det var nog bara köttfärslimpa men det avr gott ändå!
Sen var det apt, jag har varit borta så länge så jag behövde en uppdatering men som vanligt stal lilla Johanna all uppmärksamhet men jag måste säga att hon är bra snäll denna unge...

Nu ikväll har vi varit på föräldramöte men klokare det vete fåglarna!

Pratat med min lillasyster i telefon, hon bara pluggar å pluggar å pluggar ... duktig är hon iaf
jag önskar att jag haft hennes läshuvud...

Nä nu ska jag ta med mej lillan till sängen å sova för nu tjuter hon, övertrött kanske!

Kramiz                                                 image105

Kommentarer


Kommentera inlägget här: