Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Håller på att bli galen

Kategori:

Har nyss skrivit i bloggen men så klickar jag lite för mycket å det raderades.... Suck

Idag har vi iaf varit till ånge å hälsat på min moster Gerthy och tagit en härlig vinterpromenad i det mycket vackra vädret.
Niklas var även han hemma idag å det var riktigt kul, det var så länge sen vi sågs!!
Moster bjöd på jätte god middag, TACK!!

Johannis satt för allra första gången i en matstol å hon verkligen älskade det! Jag kan förstå att det var roligt att sitta själv å se vad alla gör vid bordet... Jag tycker då att hon igentligen är lite väl liten(knappt 3 månader) men är hon nöjd så är vi det med!

Jag skulle vilja att denna unge slår av på takten lite inte ha så himla brottom med allt jag vill gärna ha henne liten ett tag till!! Kristina frågade om gåstol idag hon tuckte det snart var dags åt putte men jag vill bara skrika : STOPP!! Johanna ska vara liten... Trots att hon inte vill ligga på golvet alls knappt i babysittern heller utan bara stå å stå och stå så är hon ju mammas lilla...;-) hon hinner allt det andra också så småning om! Vi ska ju bara njuta nu...

Imorrn ska vi till stora staden.. ja ni vet staden på landet!! (birsta alltså) å då ska det inhandlas en matstol det står allra högst upp på önskelistan... å jamizar åt lillan hon ser kul ut nu då det börjar bli shorts av dem hon har...:-)

Nä nu ska jag ta å sussa lite jag oxå!
Min älskade sambo ligger på golvet här i vardagsrummet å sover Klara har myst ner sig i sin säng å tittar på tv:n hör jag.. Å lillan gosar under tjocktäcket!!
Kanske vill kissen in först innan jag gör natti...

~Nu i ro, slumra in allra kärestan min
~Låt en ängel ta din hand, bort till drömmarnas land
~och låt tankarna fly, till en ny dag ska gry
~~~~~~~~~~
~och en ängel du ser, när drömmen du ler
~som i lysande prakt, vid din säng står på vakt
~och en kyss på din mun, vaggar hon dej i blund~~~~~~~

Sov gott!!
ps, alla tankar till dej Ville gubben, mamma älskar å saknar dej så himla himla mycket önskar så att du fått vara här hos mej!! Mammas egen prins himlens vackraste ängel!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: