Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndag 28/1-2008

Kategori: 2008

Hej hopp!!

Idag måste här städas:-) Förstår inte att det kan bli så här stökigt på nolltid, kanske har det att göra med att vi faktiskt bor på 65kvadrat! Lite trångt men jag trivs jätte bra här!!

Johannis tog en sovmorgon vaknade inte förrän 9,30 mammas lilla sömntuta!
Sen har hon ätit gånger två och så tog hon ett långbad i badbaljan det är ju så himla kul att plaska å skvätta vatten!
Nu har hon fått parkera sig ute på balkongen i vagnen där trivs hon så himla bra... ute alltså!!

Har som vanligt suttit här framför datorn ett tag eller till och från iaf, man utvecklar snabbt ett "databeroende" fas jag trodde att jag aldrig skulle bli såå jag som är allergisk med datorer men nu börjar det att bli rätt kul men det finns mycket att lära....;-)

Har kommit på att jag blivit "tant" för jag måste bara se våra bästa år på 3an vill gärna se om de får fast mördaren... Så tantvarning är det här!! :-)

nä nu är det bäst att ta i å gö nått om jag ska bli klar nån gång fast det blir man väl aldrig det börjar ju om hela tiden....

Kramiz

Kommentarer

  • Madde (grannen där nere) =) säger:

    Jag måste åxå kika på Våra Bästa År varje dag, så antagligen börjar vi bägge bli tanter... =)

    2008-01-28 | 13:06:23
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • isa säger:

    de är tantvarning bodil!!! du är inte äns 30, du har fler år kvar till du blir de å du har redan en tantvarning på dej, hur ska detta sluta??? haha

    2008-01-28 | 18:51:35

Kommentera inlägget här: