Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Halloj

Kategori: 2008

Everyhopa!!!!

Hoppas att alla har en strålande dag:-)

Idag har jag jobbat fm och det gick alldeles utmärkt.
johanna vaknade kl 6 i morse och blev inte så glad då hon insåg att hon skulle få vara med Morfar på fm jag vet inte om hon tyckte att han såg läskig ut med allt skägg som han skaffat sig?? hihi
Men det hade ordnat sig hon hade somnat 06,45 igen och sovit till elva så Morfar hade haft tråkigt han...

Klara och Paulina skickade jag iväg på Backetjärn i några timmar så jag slipper höra deras tjat om att få bada jag och Johanna tog en prommenad och nu sover hon igen men kanske vaknar hon snart...

Lilla goa "Tant K" sa till mej i dag att jag hade så vacker hy så nu måtte jag kolla om jag verkligen ser så bedårande ut... "Fniss"
"Farbror R" sa igår att jag var gullig ända inifrån hjärtat.
Så på mitt jobb haglar komplimangerna och de är alla så himla goa
det är som att ha massor av mor och far föräldrar!!
hihi

nä nu ska jga vila mej lite är trött i huvvet nu!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: