Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu har

Kategori: 2008

vi solat och badat och njutit i det otroligt vackra vädret!!
Det är ju helt suveränt att kunna bada ute men i tempererat 28 gradigt varmvatten mmm men i lilla bebispoolen var det ännu varmare och jag å Johanna bokade oss där och hon tyckte det var så himla kul men hon skulle ha behövt ha på sig solbrillorna men då måtte jag nog limma fast dem.. hihi
Synd bara att man blir så trött fort och lillan kan inte sova i ljudet av skrikande barn hon är alldeles för nyfiken..
Men på vägen hem slocknade hon igen och nu har jag bokat henne i vagnen.

Vår bil skulle Danne fixa igår då en givare började bli lite knagglig och gick då hur bra som helst igår MEN i morse när jag skulle åka börjar den att fåna sig med att skutta som en kanin och sen har det tänts en lampa också men när jag inte fick nått svar av Danne har jag ändå åkt lite idag.
Men väldigt försiktigt och det gör ju sig själv när man inte kan köra över 100
så ikväll får Danne den roliga äran att åter skruva...!
Jaja priset av att ha en gammal bil...


Nästa vecka när klara far till Morfar ska jag och Johanna sitta så här:

Men om vi hittar nån bra strand det är en annan historia
men vi har ju backetjärn eller varför inte dra i väg till iskalla
Sandnäset!!

Hoppas på bra väder resten av juli...


Kramiz så länge

Livet va???

Kommentarer

  • Anna säger:

    Härligt att vara och bada. Själv jobbade jag hela dan idag, ända tills i morgon bitti... =(

    Men i morgon när jag hämtat Rasmus blir det nog till att packa badväskan och fara på badet.

    Kram

    2008-07-02 | 22:41:37
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: