Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Blåsigt va det idag

Kategori: 2008

men Johanna och jag trotsade den ganska rejäla blåsten och var ute och gick i en timma... Det var allra första gången lillan INTE somnade i vagnen under en prommenad hon var mer intresserad av tågen av hästar och hundarna och alla bilar som passerade. Men somnade när vi km in istället tokiga lilla unge.


Idag blev det så klart: VI SKA FLYTTA!!
Men inte förrän nästa månad men det är ju snart ändå
skönt att få större yta att röra oss på vi är ganska så trångbodda nu
den nya lgh kostar lika men är dubbelt så stor och sen ligger den på botten såman har uteplats och kan ha barnen ute mera hel skönt!!




Johanna har börjat med en lite konstig grej
varje kväll somnar hon snällt klockan 20,00 men sover bara en timme och sen är det full fart igen och slocknar klockan tie halv elva i stället visst hon får gärna vara vaken på kvällarna men vi måste natta 2 ggr och det är inte det lättaste att hålla henne kvar i sängen innan hon somnar det licksom spritter i hennes lilla kropp hon kan ju faktiskt missa nått roligt på det sättet är mina flickor väldigt lika..hihi



Nä nu ska jag ta och läsa slutet på min "tantsnuskbok"
och sen kolla på lite tv alldeles ensamen
OM
inte min sambo kommer hem då förståss han har dragit till garaget och skulle hjälpa sin far att få ordning på bilen så han kan hämta Sin RYSKA flamma vid flyget i veckan här..
Men det är en annan historia det...
hihi




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: