Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fick en utmaning av Kristina!!

Kategori: Onödigt vetande!

Varje spelare börjar med att skriva 6 underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 3 nya bloggare och gör en lista av deras namn.... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att lååta dem veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information....

1) Jag älskar att ta på småbebisars fingrar.... (jag vet sjukt va men de är så söta)
2) Måste bara klämma min sambos finnar bara MÅSTE;-)
3) Sjukligt noga med hur min säng är bäddad då jag ska sova. (precis som om jag skulle bry mej när jag sover hihi)
4) Älskar att äta sötsaker och då speciellt smågodis!
5) Har en fruktansvärd FOBI för ORMAR..... IIIIIIIh
6) Hatar att städa badrum tycker att de är såååååååå äckliga!!! (Men man gör det man måste)

Så här är 7k är jag hur konstig som helst!!

Jag i min tur utmanar: Isabell, Katrin och Christina W


Kommentarer


Kommentera inlägget här: