Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Helg

Kategori: 2008

har vi nu kanske inte det bästa vädret men det är sommarlov för Klara
och då spelar det väl ingen roll hur vädret är men vi hoppas på soligt framöver igen.
Skolavslutningen i kyrkan var jättefin och barnen lickaså
men min kamera strejkade dagen till ära så jag hoppas
att lillsyrran min knäppte några braiga kort iaf
annars får man väl snika på några andra föräldrar...


Till min lillasyster

MALIN

somfyller 23 år idag!!


Hoppas du kalasat dagen lång!
Vi kommer en annan dag!


Idag när jag och Johanna var på vår dagliga prommenad kom det
massor med CORVETTER
och gissa om de är snygga!
Det var nått sommarmöte på sörsidan sa Kristin och det kom hit
ca 175St i stan hade det varit 250 corvetter.
Synd bara att fler inte var ute och tittade.

Annars har det regnat idag med som det gjort de senaste dagarna.
men snart blir det väl sol iaf??

Imorrn förmiddag ska jag jobba och det är faktiskt ganska så skönt att få komma hemmifrån ett tag idag har jag städat och torkat golven så nu luktar det UNDERBART gottis.
Ska ta badrumet en sväng sen när jag ändå ska duscha!

Lillan gick med babygymmet själv idag
 iaf några steg
 så nu ska vi hämta hem läragåvagnen och bilen
hon försöker ta sig frammåt mer och mer och i sängen drr hon sig upp till stående
så nu börjar det roliga!!!

Nä nu har min smabo gjort paj
smaskens
så nu ska vi smaska lite!




Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: