Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu händer det

Kategori: 2008

grejjer med min lilla söta Johanna
Ikväll var hon ensam i vardagsrummet satt på sitt täcke och lekte som så många gånger förr Klara går för att titta till henne och ropar:-OJ
Lillan står då upp och håller i sig i babygymmet alldeles själv du ska tro att hon såg lycklig ut lillungen. Sen har hon tagit sig framår genom att åka fram på rumpan och sen dra sig upp med hjälp av fotöljer och våra ben så nu går det fort för min lilla gumma!

Idag var vi till mommen och Elin och fikade och myste på altanen
och så hämtade vi en kasse med rabarber
så nu har vi ätit rabarber kräm som jag egenhändigt kokat
Klara åt så jag trodde hon skulle spricka!
hihi

Nä nu väntar sängen för mej och för min haltande sambo
vad han har gjort eller varför han har ont i sitt knä vet han inte
men jag har fått hjälpa honom med sockarna några dagar
hihi
så nu är man mer än hushållerska... SKRATT

Så Nattis nu och sovgott

(bilder laddas upp imorrn när jag ser klarare..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: