Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Till mina DÖTTRAR!

Kategori: Mina dikter!

Jag önskar dig inte guld
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i ett rikligt mått
och vänner att lita på.






MÅNDAGSBARN: Kan få det slitsamt
TISDAGSBARN: Vackra men lata och okunniga
ONSDAGSBARN: Argsinta och Envisa
TORSDAGSBARN: Kloka barn med extraordinära egenskaper
FREDAGSBARN: Har tur med sig
LÖRDAGSBARN: Starka (Min Isak)
SÖNDAGSBARN: Livsnjutare

HUR ÄR DINA BARN??
STÄMMER DETTA VERKLIGEN??

Klara är född på en torsdag och visst är hon en mycket klok flicka!
Johanna min lilla vilding är född på en onsdag hon kan verkligen vara argsint och mycket envis trots sin ringa ålder!

Kramiz till er alla
 nu väntar NAVY CIS
till Johan Blund kommer förbi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: